Få uforpligtende tilbud

Høj kunde­tilfredshed

Vi arbejder hele tiden tæt sammen med kunder, køkkener og kurerer for at optimere kvalitet og tilfredshed. Det er nemlig yderst vigtigt for os, at I som kunder er glade for jeres frokostordning. Derfor gør vi os altid umage med at lave den bedste frokostordning og lytte til jeres feedback.

Tilfredse kunder

Hver fredag stiller vi 3 spørgsmål til alle vores kunder omkring tilfredsheden med frokostordningen. Vi spørger specifikt ind til din holdning til maden, til leveringen og til Frokost.dk som helhed. Det tager under 30 sekunder at svare, og dine svar giver os og køkkenerne vigtig feedback, som vi bruger til at forbedre din oplevelse. 

Når du besvarer vores kundetilfredshedsundersøgelse, er du samtidig med til at hjælpe andre kunder med at vælge de bedste køkkener. Din karakter indgår nemlig i den udregning, der bliver brugt til at uddele stjerner til køkkenerne. Du har også mulighed for at skrive en kommentar sammen med din rating, hvis der er ris eller ros, du gerne vil uddybe. 

Det er vigtigt for os, at du og dine kollegaer er glade for jeres frokostordning. I 2016 var over 94% af besvarelserne enten glade eller meget glade for frokostordningen.

Her kan du se kundetilfredsheden i 2016:

Faste kontaktpersoner sikrer tilfredsheden

For at sikre høj tilfredshed kontaktes kunder altid af deres faste kontaktperson, så vi sammen kan få ændret situationen hurtigst muligt. Herunder ser du vores kundeansvarlige medarbejdere.

Lillian Trajkovic Andersen
Lillian Trajkovic Andersen Kundeansvarlig
Helle Gervin
Helle Gervin Kundeansvarlig
Søren Pedersen
Søren Pedersen Salgs- og kundekonsulent
Karsten Hansen
Karsten Hansen Salgs- og kundekonsulent
Søgning
  • Forside