Få uforpligtende tilbud

I trygge ­hænder

Det skal være trygt at få frokost fra Frokost.dk. Ja, faktisk er det noget af det aller vigtigste - bortset fra god mad selvfølgelig. Vi mener nemlig, at en frokostordning skal være nem og tryg at have med at gøre i en travl hverdag, og derfor skal alt det praktiske bare være i orden.

Fast kontaktperson

Vi gør alt, hvad vi kan for at gøre det trygt at være kunde hos os. For at sikre, at I altid føler jer i trygge hænder, har I derfor altid samme kontaktperson, uanset hvilket køkken I får jeres frokost fra. Det betyder, at jeres kontaktperson lærer jeres behov at kende, og på den måde kan I få råd og hjælp til det praktiske på den bedst mulige måde.

Se vores kundeansvarlige medarbejdere.

Kundeservice i top

Vores kundeserviceteam er erfarent og professionelt. Hver år leverer vi mere end 2,5 mio. frokostkuverter, og det kræver et godt overblik at få hver eneste levering frem helt efter planen. Kundeserviceteamet sidder derfor klar ved telefonen alle hverdage fra kl. 8.00-15.00, hvor de håndterer opkald fra både kunder, kurerer og køkkener. På den måde sikrer vi, at kvaliteten af jeres frokostlevering altid er helt i top.

Se vores kundeserviceteam.

Kundeservice garanterer:

  • Opkald besvares indenfor 5 sekunder
  • Vi besvarer hurtigt alle indgående mails og alle mails modtaget inden kl. 14.00 besvares samme dag  
  • I får den hurtigst mulige problemløsning og pro-aktive opfølgning på udfordringer eller ændringer
  • Vi taler jeres sag over for køkkener og kurerer
  • I modtager en tilfredshedsmåling hver uge, og I får et opfølgende opkald ved behov
  • Vi sørger for, at I har den bedst mulige frokostordning med udgangspunkt i jeres ønsker.

Kontakt kundeservice på 39209700 eller send dem en mail på frokost@frokost.dk

Kontakt kundeservice ved spørgsmål

"Ambulancen" rykker ud

I 2016 leverede vi over 2,5 mio. frokostkuverter til over 500 kunder i Danmark. Frokostnydere landet over spiser vores frokost i arbejdstiden og har glæde af den store variation og fleksibilitet, som vi tilbyder.

For en sikkerheds skyld har vi altid en "ambulance" standby i Storkøbenhavn. "Ambulancen" har ekstra mad med, hvis det skulle ske, at en kunde mangler en ret til dagens buffet. Vi vil nemlig være helt sikre på, at alle vores kunder kan nyde deres frokost helt efter planen.

Det betyder også, at der for det meste er mad til overs, fordi 99 % af alle kunder får alt deres mad og til tiden. Når der er mad tilbage, donerer vi det til Mændenes Hjem på Vesterbro.

Søgning
  • Forside