Få uforpligtende tilbud

Vi er glade, når du er glad!

Vi arbejder hele tiden tæt sammen med kunder, køkkener og kurerer for at sikre den bedste kvalitet og tilfredshed. Vores vigtigste opgave er, at I som kunder er glade for jeres frokostordning. Derfor gør vi os altid umage med at lave den bedste frokostordning og lytte til jeres feedback.

Tilfredsheden i top

Hver fredag stiller vi 3 spørgsmål til alle vores kunder omkring tilfredsheden med frokostordningen. Vi spørger specifikt ind til din holdning til maden, til leveringen og til Frokost.dk som helhed. Det tager under 30 sekunder at svare, og dine svar giver os og køkkenerne vigtig feedback, som vi bruger til at forbedre din oplevelse. 

Kundetilfredshedsundersøgelse, er samtidig med til at hjælpe andre kunder med at vælge de bedste køkkener. Alle besvarelser indgår nemlig i den udregning, der bliver brugt til at uddele stjerner til køkkenerne. Der er samtidig mulighed for at skrive en kommentarer sammen med ratingen.

Vi gør vores bedste for at sikre, at du og dine kollegaer er glade for jeres frokostordning. I 2018 var over 94% af besvarelserne enten glade eller meget glade for frokostordningen.

Her kan du se kundetilfredsheden i 2018:

Vi er for dig!

Sammen med din frokostordning, får du også tildelt en af vores fantastiske Customer Joy medarbejdere som primær kontakt. En der forstår sig på dine ønsker og behov - og som ikke mindst vil sikre, at i er glade. Herunder ser du vores fantastiske medarbejdere.

Helle Gervin
Helle Gervin Kundeansvarlig
Søren Pedersen
Søren Pedersen Kundeansvarlig
Karsten Hansen
Karsten Hansen Kundeansvarlig
Pia Søberg Lund
Pia Søberg Lund Kundeansvarlig

Vi bruger cookies for at give dig som bruger den bedst mulige oplevelse på frokost.dk. Ved at fortsætte på siden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores Cookie- og privatlivspolitik

OK
Søgning
  • Forside