Se Frokost.dks anmeldelse fra kunder


Vi stræber efter tilfredse kunder. Derfor holder vi øje med vores kunders anmeldelse af vores ydelser. Hver fredag stiller vi 3 spørgsmål til dem omkring deres tilfredshed med frokostordningen. Nedenfor ses resultaterne for 2016.

kundetilfredshed (2)

Forbedring af kundetilfredshed

Vi arbejder hele tiden tæt sammen med kunder og køkkener for at optimere kvalitet og tilfredshed. Kunder, som ikke er tilfredse, kontaktes af deres faste kontaktperson, så vi sammen kan få ændret situationen.

 

Se også vores anmeldelse på Trustpilot.dk

Nyhedsbrev

Få vores nyhedsbrev hver 6. uge og følg med i seneste nyt om jeres frokostordning

  • nyt om køkkener
  • gode tilbud
  • info om events
  • lidt om drift

Tilmeld dig nyhedsbrev (Sjælland)

Tilmeld dig nyhedsbrev (Jylland)

Se tidligere nyhedsbreve

Inspiration og nyheder

Følg os på de sociale medier: