Få uforpligtende tilbud

Det praktiske

Lad os stå for alt det praktiske, så I bare kan nyde jeres frokostordning. Vi står for levering, koordinering og dialogen med køkkenet.

Nem frokost

Vi mener, at en frokostordning skal være nem at have med at gøre i en travl hverdag. Derfor har alle kunder en fast kontaktperson hos Frokost.dk, ligesom vores "ambulance" er standby og klar til at rykke ud.

Det kan I forvente af en frokostordning hos Frokost.dk:

  • I modtager maden klar til servering. 
  • Vi leverer til tiden - ellers er leveringen gratis.
  • I kan holde styr på frokostordningen vha. vores kundeunivers, hvor I kan ændre antallet af kuverter, justere i bestillinger mm.
  • De spisende kan også til-og framelde sig, se ugens menu og vurdere frokosten via vores app.
  • I kan skifte mellem vores køkkener, så ofte I ønsker.
  • I har samme kontaktperson og betalingsform, selvom I skifter mellem vores køkkener.
  • Vi tager dialogen med køkkenet om eventuelle udfordringer.
  • Vores kundeserviceteam sidder klar ved telefonerne mandag-fredag fra kl. 8.00-15.00. De tager telefonen indenfor 5 sek.
  • Vi leverer frokost til min. 1 kuvert.
  • Service og termokasser bliver hentet.
  • I kan tilvælge ekstraydelser som fx kage, morgenmad, drikkevarer, frugt mm.
A

Vores frokostansvarlige tager hurtigt og fint hånd om vores små anmodninger hen ad vejen.

- Lotte via Trustpilot

Altid samme kontaktperson

Vi ved, hvor vigtigt det er, at frokostordningen er nem at have med at gøre og bare spiller. Derfor gør vi, alt hvad vi kan for at gøre det trygt at være kunde hos os. I får tilknyttet en fast kontaktperson, som kender jeres ønsker og behov.

"Ambulancen" rykker ud

I 2016 leverede vi over 2,5 mio. frokostkuverter til over 500 kunder i Danmark. Frokostnydere landet over spiser vores frokost i arbejdstiden og har glæde af den store variation og fleksibilitet, som vi tilbyder. 

For en sikkerheds skyld har vi altid en "ambulance" standby i Storkøbenhavn. "Ambulancen" har ekstra mad med, til hvis det skulle ske, at en kunde mangler en ret til dagens buffet. Vi vil nemlig være helt sikre på, at alle vores kunder kan nyde deres frokost helt efter planen. Det betyder dog også, at der for det meste er mad til overs, fordi 99 % af alle kunder får alt deres mad og til tiden. Når der er mad til overs, donerer vi det til Mændenes Hjem på Vesterbro. 

Søgning
  • Forside